ملی پوشان کشورمان در مسابقات رنکینگ دار مجارستان در ۲ وزن به مصاف حریفان خود رفتند.
در ادامه رقابت های رنکینگ دار مجارستان از صبح امروز ۴ نماینده ایران در ۲ وزن به مصاف حریفان خود رفتند که در این میان ۲ کشتی‌گیر به نیمه نهایی و ۲ کشتی گیر به مرحله بازنده‌ها رسیدند. 
نتایج کشتی گیران کشورمان تا نیمه نهایی به شرح زیر است:
در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارشل از اتریش را مغلوب کرد وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مارستیلر از آمریکا را شکست داد و به نیمه نهایی رسید وی در این مرحله به مصاف  آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان می رود.
در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۱ دومانیتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان شد و از رسیدن به نیمه نهایی و رویارویی با محمد نخودی را از دست داد و به گروه بازنده ها رفت.
در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد بخشی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل کوسیاک از اوکراین به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب حسین از مصر شد و راهی گروه بازنده ها شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول مقابل آنتال از مجارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید، وی در این مرحله توکتو مامبتوف از قرقیزستان را با نتیجه ۷ بر ۷ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.