عامل بحرانی به نام رادوشوویچ!

بی‌تدبیری مدیران پرسپولیس باعث شد دروازه‌بان کروات این تیم با ترک ایران سرخ‌ها را با خطر پرونده جدید روبرو کند.
در هفته‌های اخیر که مدیران باشگاه پرسپولیس در صدد تامین منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات بازیکنان بودند، در نهایت منابعی چه به صورت قرض و چه از اسپانسر تامین شد تا علاوه بر تسویه حساب فصل گذشته با اعضای تیم، ٢٠ درصد از قراردادهای فصل جدید هم پرداخت شود. در این میان اما بوژیدار رادوشوویچ پولی دریافت نکرد و حالا با ترک ایران، پرسپولیس را در آستانه یک بحران بزرگ قرار داده است.
رادوشوویچ که در دوره مدیرعاملی محمد حسن انصاری‌فرد قراردادش را برای سه فصل تمدید کرده بود (با احتساب یک فصل قراردادی که داشت) حالا سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در آستانه جدایی و طرح یک شکایت جدید علیه پرسپولیس است.
مدیران باشگاه پرسپولیس که در ماه‌های اخیر تلاش زیادی انجام دادند که با تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان، مشکلات تیم را کم کنند، در اقدامی دور از تدبیر، از پول‌هایی که به حساب باشگاه واریز شده بود سهمی برای رادوشوویچ در نظر نگرفتند تا این بازیکن را در جایگاهی قرار بدهند که بتواند به صورت قانونی قراردادش را فسخ کند و از پرسپولیس جدا شود. اگر این دروازه‌بان به ایران بازنگردد و قراردادش را فسخ کند، پرسپولیس احتمالا باید مطالبات او در سه فصل آینده را هم پرداخت کند.
رادوشوویچ پیش از ترک تهران، ۵٠ هزار یورو مربوط به مطالباتش در فصل گذشته را دریافت کرد اما پرداخت نشدن درصدی از قراردادش در فصل جدید، او را مجاب کرد که ایران را ترک کند. حالا علاوه بر مشکل ایجاد یک پرونده جدید علیه پرسپولیس، نبود دروازه‌بان مطمئن به عنوان ذخیره حامد لک، نگرانی‌هایی هم برای گل‌محمدی ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *