دروازه‌بان جوان استقلال در مسیر وحید طالب‌لو قدم گذاشته است.
علیرضا رضایی دروازه بان جوان استقلال در مصاف گذشته تیمش مقابل نساجی مازندران برای اولین بار طعم حضور در ترکیب را چشید و عملکرد خوبی هم به جا گذاشت.
رضایی که فصل گذشته در پیکان تهران حضور داشت و شرایط خوبی برای خودش دست و پا کرد، حالا توانسته اعتماد فرهاد مجیدی را نیز جلب کند و با توجه به نمایش بی نقص او مقابل نساجی احتمالا در بازی با گل گهر هم وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را برعهده خواهد داشت.
دروازه بان جوان استقلالی ها در شرایطی در این تیم فیکس شده که رشید مظاهری و سیدحسین حسینی دو دروازه بان مطرح در این تیم حضور دارند و کمتر کسی تصور می کرد شانس بازی به رضایی برسد. مجیدی اما این فرصت را به دروازه بان جوان تیمش داده و فعلا مورد اعتماد او است.

سرمربی استقلال برای سفر به سیرجان رشید مظاهری را نیز همراه تیم نبرده و نامش از لیست خط زده تا به نظر برسد او همچنان قصد دارد از وجود رضایی در ترکیب استفاده کند.
اتفاقاتی که برای رضایی در استقلال رخ داده، بی شباهت به دوران جوانی وحید طالب لو نیست. در آن مقطع استقلال پرویز برومند و هادی طباطبایی را به عنوان دو دروازه بان مطرح در اختیار داشت اما امیر قلعه نویی در یک تصمیم ناگهانی وحید طالب لو جوان را فیکس استقلال کرد و او خیلی سریع کار را در اختیار گرفت.
حالا رضایی درست مانند آن مسابقه استقلال با سپاهان که طالب لوی ترکه ای درون چارچوب قرار گرفت و کلین شیت کرد و بازی بدون گل به پایان رسید،مقابل نساجی فیکس شد و دروازه اش را بسته نگه داشت و بازی با نتیجه صفر- صفر به اتمام رسید.
هواداران استقلال امید زیادی دارند تا رضایی بتواند مثل طالب لو دوران موفقی را در استقلال تکرار کند و همان دروازه بانی شود که همگان از او انتظار دارند.