غیبت مهدی ترابی در اوج رقابت برای کسب عنوان بهترین گلساز لیگ پرسپولیس

غیبت مهدی ترابی در بازی با پیکان ۹۰ دقیقه او را از کورس رقابت برای کسب عنوان بهترین گلساز لیگ برتر عقب می اندازد
در فاصله ۶ هفته تا پایان رقابت های لیگ بیست و یکم رقابت سه بازیکن برای کسب عنوان بهترین گلساز لیگ به اوج خود رسیده است.
غیبت هافبک – مهاجم پرسپولیس مقابل پیکان در بدترین زمان ممکن رخ داده است. غیبتی که هم به ضرر تیم است و هم از نظر فردی او را از کورس کسب عنوان مهم بهترین پاسور لیگ عقب خواه انداخت و بهترین فرصت را برای رقبای او ایجاد می کند تا بتوانند این فاصله را افزایش دهند.
نگاهی به جدول برترین پاسورهای لیگ ۲۱ نشان می دهد سعید صادقی با ۱۰ پاس گل صدرنشین است و مهدی ترابی و محسن آذرباد نیز هرکدام با ۹ پاس گل، در رده بعدی قرار دارند؛ بعد از آنها نیز سجاد شهباززاده چهارمین نفری است که بیشترین تعداد پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.
از این رو در شرایط فعلی شانس صادقی، ترابی و آذرباد برای کسب عنوان بهترین گلساز لیگ ۲۱ بیشتر از سایر بازیکنان است و در ۶ هفته پایانی لیگ برتر شاهد رقابت آنها برای سبقت از یکدیگر خواهیم بود اما فراموش نکنیم غیبت مهدی ترابی به دلیل محرومیت در بازی با پیکان این فرصت را در اختیار رقبای او قرار می دهد تا فاصله با ترابی را بیشتر کنند. رقابت نفس گیری که باید دید درنهایت به نفع کدامیک از این نفرات به پایان می رسد.
گفتنی است مهدی ترابی در بازی رفت مقابل پیکان و شاگردان مجتبی حسینی توانست پاس یکی از ۳ گل سرخپوشان را به نام خود ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *