فرهاد مجیدی می توانست برنده بزرگ این هفته لیگ امارات لقب بگیرد، اما الکساندر سیکالداو نتوانست پنالتی دقیقه ۱۰۳ را به گل تبدیل کند.
برای رسیدن به رتبه دوم جدول و حفظ فاصله سه امتیازی با شباب الاهلی صدرنشین، الوصل چاره ای جز پیروزی برابر میزبان خود اتحاد کلباء نداشت. فرهاد مجیدی در دور رفت توانسته بود شکست ۲ بر صفر را به تساوی ۲ – ۲ تغییر دهد و در بازی برگشت نیز با یک گل زودهنگام، شوک بدی را به تیم سابقش وارد کرد. 
با این حال اعلام پنالتی در دقیقه ۱۲ برای الوصل، امیدها را به این تیم برگرداند. اما عیسی هوتی توانست پنالتی فابیو لیما را مهار کند و داور در تصمیمی عجیب، دستور به تکرار آن داد. مسئله ای که پس از اعتراض های فرهاد مجیدی، منجر به اخراج او از کنار زمین شد. فابیو لیما پنالتی تکراری را به گل تبدیل کرد و بازی تا پایان با نتیجه یک – یک دنبال می شد. 
کلباء که در ۶ مسابقه این فصل به طرز عجیبی در دقایق ۹۰ به بعد دروازه خود را باز شده دید و پیروزی یا تساوی را با نتیجه مساوی یا شکست عوض کرده بود، در این بازی نیز نگران بود تا در وقت های اضافه دروازه خود را باز شده ببیند. اما اتفاقات فوتبالی این بار روی خوش خود را به مجیدی نشان داد و آنها در یازدهمین دقیقه از وقت های تلف شده، صاحب ضربه پنالتی شدند. 
فرهاد که از روی سکوهای استادیوم خانگی، نظاره گر عملکرد تیمش بود، فاصله چندانی تا کسب یک پیروزی بزرگ نداشت. او امیدوار بود تا این پنالتی وارد دروازه شده و به پیروزی برسد. اما کابوس وقت های تلف شده دست از سر مجیدی بر نمی دارد و در دیداری که کلباء در دقیقه ۹۰ به بعد گلی را دریافت نکرد، این بار الکساندر سیکالداو یک پنالتی را در دقیقه ۹۰+۱۳ از دست داد تا مجیدی همچنان خاطرات خوشی از وقت های اضافه در لیگ امارات نداشته باشد. 
اتفاقات لحظات پایانی این دیدار را مرور می کنیم:

Caption

 خرید زمستانی فرهاد مجیدی، پس از ورود به محوطه جریمه، توسط سایکا سیدیبه سرنگون شد.

 احمد عیسی درویش داور مسابقه نیز ضمن اعلام خطای پنالتی، مدافع ۱۹ ساله و اهل کشور مالی الوصل را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد.

 مرور تصاویر تلویزیونی نیز نشان می دهد که تصمیم داور مسابقه کاملا درست بوده و مدافع الوصل بدون توپ، بالا تنه عبدالله دیابی را می زند.

 الکساندر سیکالداو بازیکن سابق گالاتاسرای و تیم ملی رومانی که این فصل با قراردادی قرضی به کلباء پیوسته، پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت.

 ضربه سیکالداو بسیار بد و تقریبا به مرکز دروازه زده شد و خالد صیف سنگربان الوصل کار سختی برای مهار این ضربه پنالتی نداشت.

 خالد صیف که در دقیقه ۹۰+۱۳ توانست مانع از شکست تیمش شود، اینگونه در پوست خود نمی گنجید.

 البته تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که داور بازی می توانست این پنالتی را به دلیل ورود بازیکن الوصل به درون محوطه جریمه، تکرار کند. تصمیمی که او در دقیقه ۱۰ به سود الوصل گرفته بود، کاملا قابلیت تکرار داشت. با این حال، او از انجام این کار خودداری کرد.

 کلباء که در بازی رفت نیز برابر الوصل به تساوی ۲-۲ رسیده بود، می توانست پیروزی بزرگی را به دست بیاورد ولی خالد صیف با این واکنش مانع از ثبت برد شیرینی برای فرهاد مجیدی شد.

داور مسابقه نیز بلافاصله به نشانه پایان مسابقه در سوت خود دمید تا حسرت از دست رفتن پیروزی در این مسابقه روی دل فرهاد مجیدی و هواداران کلباء بماند.