فوتبالیستی که چلسی یادش رفته بود او را خریده است!

یک فوتبالیست باشگاه چلسی در هفت سال گذشته برای آبی‌های لندن تنها ۲۳ بازی انجام داده است. او امسال برای هفتمین بار به تیمی دیگر قرض داده شد.
بابا رحمان، مدافع غنایی، رسما با باشگاه چلسی قرارداد دارد. اما در این باشگاه کمتر کسی او را می‌شناسد یا به خاطر می‌آورد. این فوتبالیست ۲۸ساله هفت سال پیش، در سال ۲۰۱۵، با قراردادی ۲۲ میلیون پوندی از آوگسبورگ به چلسی پیوست. اما شرایط در این باشگاه انگلیسی برای او اصلا آنطور که انتظار داشت پیش نرفت.
بابا رحمان از سال ۲۰۱۵ تا امروز، در یک دوره هفت ساله، تنها ۲۳ بار با پیراهن چلسی بازی کرده است. البته او از سال ۲۰۱۶ دیگر پیراهن چلسی را به تن نکرده و ۲۳ بازی او تنها در سال ۲۰۱۵ انجام شده است. این مدافع غنایی از سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه‌های دیگر رفته است. باشگاه‌هایی مثل شالکه، رنس، مایورکا و پائوک.
این مدافع غنایی فصل گذشته از چلسی به صورت قرضیی به ردینگ پیوست و در این تیم که در چمپیونشیپ حضور دارد مورد توجه قرار گرفت. او در تیمی که پل اینس هدایتش را بر عهده داشت ۲۹ بازی فیکس انجام داد.
رحمان امسال تابستان به تیمش چلسی برگشت ولی آبی‌های لندن تصمیم گرفتند او را برای هفتمین بار به تیمی دیگر قرض بدهند. ردینگ حاضر بود تا این مدافع را برای دومین سال پیاپی از چلسی قرض بگیرد و قرارداد انتقال قرضی او امروز در آخرین روز نقل و انتقالات امضا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *