تیم‌های فولاد سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان در اندیشه انتقام از حریفان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال هستند.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سیزدهم تا هفدهم اسفندماه با حضور چهار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد. دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جمعه سیزدهم اسفند با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد و تیم‌های پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد موفق به شکست فولادی‌های لیگ برتر شدند تا یک گام به فینال نزدیک شوند.
دور برگشت مرحله نیم‌نهایی لیگ برتر والیبال، یکشنبه (۱۵ اسفندماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. در نخستین بازی این مرحله، مقاومت شهداب یزد از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان خواهد رفت. دیدار نخست دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود یزدی‌ها تمام شده بود حالا شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان برای جبران شکست و کشاندن سرنوشت تیم فینالیست به بازی سوم، قدم در زمین مسابقه خواهند گذاشت. البته به قول سرمربی سیرجان اگر مصدومیت‌ها این اجازه را به این تیم کویرنشین بدهد.
در دومین رقابت دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی، فولاد مبارکه سپاهان رو در روی پیکان تهران قرار خواهد گرفت. اصفهانی‌ها که در کسوت تیم قهرمان، مرحله گروهی را پشت سرگذاشتند و در مرحله یک‌چهارم نهایی هم با کسب دو پیروزی متوالی مقابل پاس گرگان صعود راحتی به نیمه‌نهایی داشتند.
سپاهان در نخستین بازی این مرحله مقابل پیکان تهران متوقف شد و حالا تنها یک هدف را دنبال می‌کند؛ تحمیل شکست به پیکان تهران و مهیا شدن برای بازی سوم. هرچند که شاگردان رحمان محمدی‌راد برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی مقابل پیکانی دارند که به گفته کارشناسان عملکرد بسیاری خوبی در چند دیدار اخیر داشته است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد که برنامه کامل و فهرست داوران و ناظران به شرح زیر است:
مقاومت شهداب یزد – فولاد سیرجان ایرانیان؛ ساعت ۱۵:۳۰
ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: داود نافعی، داور دوم: امید فولادی‌وندا و داور ویدئوچک: قادر صادقی
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پیکان تهران؛ ساعت ۱۸:۳۰
ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: علیرضا قریب و داور ویدئوچک: محمدرضا درفش کاویان