هافبک نساجی نسبت به نحوه گزارشگر دیدار مقابل الهلال به شدت معترض است.
محمود قائدرحمتی که در نخستین بازی نساجی ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند نمایش تاثیرگذاری داشت و روی یکی از گل‌های تیمش ایفای نقش کرد، در دیدار برابر الهلال عربستان نیز عملکرد خوبی ارائه داد و یک نجات دروازه به ثبت رساند که البته مصدومیت شدید از ناحیه سر و خون‌ریزی کاری کرد تا در دقیقه ۸۲ تعویض شود.
قائدرحمتی درباره عملکردشان در این بازی عنوان کرد: به نظرم در دقایق ابتدایی همه تیم تحت تاثیر قرار داشتند و البته طبیعی هم بود، چراکه خیلی از ما برای اولین بار مقابل این ستاره‌های نامدار قرار گرفته بودیم، اما با گذشت زمان خیلی بهتر شدیم و می توانستیم به بازی برگردیم که این اتفاق نیفتاد.
او ادامه داد: در نیمه دوم با اینکه سوار بر بازی بودیم و با پاس‌کاری بارها به محوطه جریمه الهلال نزدیک شدیم، به گل نرسیدیم ولی آنها روی یک ضدحمله گل زدند و شرایط سخت شد. از همه تماشاگران نساجی به ویژه آن هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، عذرخواهی می کنیم و مطمئن باشند در آینده جبران خواهیم کرد.
هافبک نساجی که نسبت به گزارشگر بازی با الهلال گلایه داشت، اینطور صحبت‌های خود را مطرح کرد: این گزارشگر از عربستان آمده بود؟ از زمان سوار شدن به اتوبوس تیم تمام بازی را که ضبط شده بود، نگاه کردم و واقعا از این نحوه گزارش متعجب شدم. نه فقط برای من، بلکه نسبت به همه بازیکنان نساجی و تیم ما طوری صحبت می‌کرد که انگار ما مهمان هستیم!
قائدرحمتی اضافه کرد: یکبار این گزارشگر که نامش را هیچکس نمی‌داند، نگفت که نساجی به زحمت و با یک مالک خصوصی و بدون حمایت دولتی وارد آسیا شده؛ یکبار نگفت این تیم برای اولین بار در لیگ قهرمانان هست و این تیم جوان با یک مربی جوان در یک رقابت نابرابر قرار گرفتند. مگر می‌شود انقدر گزارشگر یک طرفه حرف بزند و علیه تیم و به ویژه بازیکنان باشد؟ مگر قرار است بازیکنان تیم ما که بیشترشان اولین تجربه بازی بزرگ‌شان بود، اشتباه نکنند؟ لطفا صداوسیما یک نظارت دقیق به این افراد داشته باشد.
هافبک نساجی در پایان یادآور شد: ما سه امتیاز از دو بازی گرفتیم و هنوز چهار مسابقه در پیش داریم. مطمئنا می توانیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم و با درایتی که آقای رحمتی دارد، می توانیم نتایج خوبی بگیریم و این باخت مقابل الهلال را فراموش کنیم.
او درباره مصدومیت شدیدش ابراز کرد: یکبار توپ به طور شدید به سرم برخورد کرد و چند دقیقه بعد هم بازیکن حریف با آرنج سرم را شکست که خون ریزی داشت و نمی توانستم در زمین بمانم. خدا را شکر الان شرایطم بهتر است و به خیر گذشت.