کریس رونالدو و هم‌تیمی‌هایش تا ساعاتی دیگر پا به تهران خواهند گذاشت تا مهیای یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های تاریخی مقابل نماینده ایران شوند.
بعد از یک فصل عدم حضور در لیگ قهرمانان برای تیمی که آخرین تجربه آن در این رقابت‌ها نائب قهرمانی بود، اکنون پرسپولیس اولین جدال خود در فصل جدید را با شرایطی خاص استارت خواهد زد.
ما  با پوشش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن با شما همراه خواهیم بود.
 پوشش زنده خبری

تصویر خاص از لحظه ورود رونالدو به هتل اسپیناس پالاس که در عقب تصویر یک هوادار مانند دیگر حاضران غیر مسئول در لابی، نام رونالدو را فریاد می‌زند.

حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ سرخ‌ها نیز خود را به محل هتل این تیم رساند و با اعضای تیم خوش و بش کرد.

محمود خوردبین پیشکسوت سرخ‌ها و مشاور رضا درویش نیز در اردوی پرسپولیس حاضر شد.

پژمان جمشیدی در آغوش افشین پیروانی
بازیکن سابق پرسپولیس و ستاره فعلی سینمای ایران میهمان خاص و محبوب اردوی این تیم پیش از بازی با النصر بود.

حال و هوای ورودی هتل محل اقامت سرخ‌ها در لحظه رسیدن اتوبوس پرسپولیس. هوادارانی که بزرگترین غایب بازی هستند و به این شکل از تیم‌شان در بیرون ورزشگاه حمایت کردند.

امشب در برنامه‌های تلویزیونی عربستان صحبت‌های زیادی در خصوص استقبال عجیب و ویژه هواداران ایرانی از کاروان شد و البته بیشتر واکنش‌ها مثبت بود و از علاقه ایرانی‌ها به این فوق ستاره صحبت به میان آمد.
راننده اتوبوس خوش شانس کاروان النصر از لحظه ورود کریستیانو به داخل اتوبوسش فیلم برداری کرده است.

اعضای کانون هواداران پرسپولیس برای ورود به ورزشگاه آزادی و پهن کردن پرچم‌ها با مدیران مجموعه به اختلاف خوردند. مدیران آزادی مخالف پهن کردن پرچم‌های بزرگ در جایگاه‌های شرقی که مقابل دوربین‌هاست بودند.
پژمان جمشیدی از میان تجمع هواداران پرسپولیس خود را به هتل محل اقامت سرخ‌ها رساند تا به بازیکنان روحیه بدهد.

آدرین، کودک ایرانی که ظهر روز دوشنبه برای دیدار با رونالدو گریه می‌کرد و ویدئویش وایرال شده بود، به آرزویش رسید و دیدار گرم و جالبی با این فوق ستاره در هتل اسپیناس پالاس داشت.

بازدید وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس و دبیرکل فدراسیون از اتاق کمک داور ویدیویی ورزشگاه آزادی.

تعدادی از هواداران که در حسرت دیدن رونالدو ماندند در میان جمعیت یکی از بدل‌های او را که کیت النصر به تن داشت را پیدا کردند و با او با شوخ طبعی و خنده سلفی انداختند!

ستارگان مهم این فصل لیگ قهرمانان آسیا. نیمار، رونالدو، بنزما، اولونگا (دحیل)، کوجو لابا (العین)، بافتیمی گومیس (کاوازاکی فرونتاله)، مروان فلینی (شاندونگ) و …

جنون رونالدو در ایران.

در دهه پنجاه و پیش از افتتاح ورزشگاه آزادی و زمانی که امجدیه بزرگ‌ترین استادیوم فوتبال ایران بود ستاره‌های زیادی به ایران آمدند. آن زمان پله شاید بیش از رونالدو امروز و در مقایسه با فقر شبکه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه محبوب بود. به این اسطوره علاوه کنید تقریبا همه فاتحان برزیل در جام جهانی ۱۹۷۰ از جمله جرزینهو، توستائو و… را. و اضافه کنید قیصر فوتبال آلمان بکن باوئر و آقای گل تمام ادوار جام جهانی گرد مولر افسانه‌ای و ستاره‌های بایرن که اغلب فاتحان جام جهانی بودند. همچنین ستاره‌های محبوب‌ترین تیم باشگاهی آن زمان انگلستان یعنی منچستر یونایتد و چلسی و آرسنال و کریستال پالاس را و محبوب‌ترین تیم باشگاهی برزیل و ستاره‌های آن زمان سانتوز با غولی به نام مانگا در درون دروازه را که ایرج سلیمانی از ۲۰ متری او را مقهور خود کرد.

محمود شافعی بازیکن سابق پرسپولیس و قهرمان سابق آسیا با پاس: النصر تیم پر مهره‌ای است که در سطح بین‌المللی بازیکنانش را انتخاب کرده تا در لیگ قهرمانان رقابت کند. از آن طرف پرسپولیس هم یک تیم ریشه‌دار است که سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در ایران را دارد. در هر صورت بازی سختی است و من شرایط را برای هر دو تا تیم سخت می‌بینم اما نباید از قابلیت بازیکنان به این سادگی‌ها بگذریم، وجود بازیکنان تراز اول و بین‌المللی مثل رونالدو و مانه در النصر در مقابل بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس شرایط را برای هر دو تیم سخت می‌کند. اما از لحاظ فنی بازیکنان النصر که سابقه‌های زیادی به خاطر حضور در سطح اول دنیا و جام‌های جهانی دارند کفه ترازو را یک مقدار به نفع این تیم سنگین‌تر می‌کند.

در شرایطی که سروصدای اصلی متعلق به النصر و رونالدوست این الهلال است که خود را سلطان و رهبر قاره آسیا اعلام می‌کند.

بحث درباره استقبال امروز از ستاره پرتغالی هنوز داغ است. خبر اول صفحه ورزشی روزنامه بیلد آلمان: یورش ایرانی‌ها به هتل رونالدو.

این یک نقل قول جالب از سوی مدیر اسپیناس پالاس، هتل میزبان تیم النصر و کریستیانو رونالدو است: تا این لحظه حدود ۳۲ نفر هر کدام ۴۳ میلیون تومان برای یک شب هزینه کرده‌اند تا شاید رونالدو را در هتل ببینند!
 

بنابر خبرهای رسیده، بازیکنان النصر امروز بعدازظهر در طبقه پایین هتل اسپیناس به تمرین بدنی و عرقگیری پرداختند. تمرینی که هیچ فرد دیگری جز اعضای تیم در آن حضور نیافت.

هدایت تیم النصر در آخرین مسابقه با پرسپولیس بر عهده روی ویتوریا پرتغالی بود که این سرمربی در حال حاضر هدایت تیم ملی مصر را برعهده دارد. یحیی گل‌محمدی اما در سمت خود باقی مانده و با گذشت سالیان به سمتش افتخار هدایت می‌کند که این حضور باثبات از نقات قوت سرخ‌ها به شمار می‌آید.

یک تصویر به یادماندنی از آخرین مسابقه پرسپولیس و النصر که سرخ‌ها در آن با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل حریف عربستانی به فینال آسیا صعود کردند‌. مدیر باشگاه النصر بعد از این شکست در قطر این چنین به تیر دروازه تکیه داد تا سوژه عکاسان و خبرنگاران بشود.

عبدالرزاق حمدالله در آخرین دیدار پرسپولیس و النصر به عنوان ستاره تیم حریف و کاپیتان این تیم نقش آفرینی می‌کرد اما او از النصر جدا شده و به تیم الاتحاد پیوسته و به عنوان یک ستاره درخشان همچنان در حال بازی است‌.

دو فریم از پیام صادقیان در بازی جنجالی پرسپولیس-النصر در ورزشگاه آزادی که با پیروزی سرخ‌ها با گل مهدی طارمی به پایان رسید. پیام صادقیان در این مسابقه به عنوان بازیکن ذخیره در اواسط نیمه دوم قصد داشت خود را به وسط زمین برساند و حق بازیکن حریف را کف دستش بگذارد!

عکس اختصاصی از تست وی ای آر در ورزشگاه آزادی پیش از بازی النصر.

این تمرین در ورزشگاه خانگی یاران رونالدو در ریاض بدل به آخرین جلسه آماده سازی النصر برای بازی پرسپولیس شد.

خبرگزاری فرانسه: خوشامد هیجان انگیز ایرانیان به کریس رونالدو در تهران

چهره مصمم دانیال اسماعیلی‎‌فر و سروش رفیعی در آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه آزادی.

عبدالرحمان غریب در مسیر حضور در نشست مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس.

ماشین‌های آسفالت در اطراف ورزشگاه آزادی. تلاش زیادی برای بهبود زیرساخت استادیوم در روزهای گذشته انجام شد تا ورزشگاه شکل و شمایل متفاوتی پیدا کند.

پنج خارجی النصر که می‌توانند مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

محمد السهلاوی، کاپیتان سابق النصر نوشت: “رونالدو سفیر خوشبختی در جهان است.”

در شرایطی که خبرنگاران ایرانی در کنفرانس انتظار رونالدو، مانه یا دیگر ستاره‌های اسم و رسم دار را می‌کشیدند، عبدالرحمن غریب در نشست پیش از بازی پرسپولیس حاضر شد.

این جالب‌ترین چیزی بود که در استقبال از رونالدو مقابل هتل آورده شده بود؛ تابلو فرشی که تصویر پدر فقید رونالدو روی آن نقش بسته و با روبان مشکی تزئین شده بود. البته در ازدحام مقابل هتل، رونالدو فرصت نکرد این شاهکار را ببیند.

غریب (بازیکن النصر) در مورد استقبال زیاد از کاروان این تیم در تهران خاطر نشان کرد: باید بگویم این استقبال حس خوبی بود. ما از این اتفاقات لذت بردیم. حتی برخی از ایرانی‌ها لباس النصر را پوشیده بودند که این برای ما لذت زیادی داشت.

کاسترو (سرمربی النصر): باید  بگویم که ایمنی، امنیت و حس میهمان نوازی خیلی خوبی از مردم در تهران داشتیم. امیدوارم این حس خوب برای ما ادامه داشته باشد و با خاطره خوب تهران را فارغ از نتیجه ترک کنیم. ایرانی‌ها دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند و با هیجان فوتبال را دنبال می‌کنند.

در شرایطی که تعدادی از هواداران ایرانی مقابل ورزشگاه آزادی در انتظار حضور رونالدو در استادیوم هستند، النصری‌ها تمرین خود را به دلیل خستگی و ریسک خروج از هتل لغو کردند تا بدون جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس بروند. اتفاقی که کاملا بی سابقه است.

 
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴باشگاه پرسپولیس در تشریح آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند نوشت: “علیرضا بیرانوند بعد از درمان‌ها و برنامه‌های اختصاصی که دنبال کرد، امروز بعد از معاینات پزشکی برای دقایقی درون دروازه ایستاد تا از نظر جسمانی برای بازی فردا (سه‌شنبه) برابر النصر خود را محک بزند و کادر فنی و کادر پزشکی نیز وضعیت او را برای این پیکار مورد ارزیابی قرار دهند.”

گاتزتا دلو اسپورت: النصر اولین باشگاه سعودی است که از سال ۲۰۱۶ به تهران می‌آید. (همراه با اینترنت آزاد).

گزارش روزنامه پرتغالی ابولا: هیستیری رونالدو در ایران – همراه با تصاویر تاثیرگذار.

آخرین چهره مهمی که ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا در بازی پرسپولیس از آن پذیرایی کرده، کسی جز ژاوی هرناندز، ستاره بارسلونایی تیم السد نیست که بازی خود از فوتبال را در آزادی برگزار کرد. ژاوی هم بازیکنی بزرگ و مربوط به دوره‌ای است که رقابت شدیدی بین رئال و بارسا در جریان بود. با این حال اهمیت سلبریتی سرمربی امروز بارسلونا بسیار کمتر از رونالدویی است که هواخواهانش امروز می‌خواستند هتل را از جا بکنند.

برخلاف النصر، تمرین پرسپولیس در زمین چمن ورزشگاه آزادی با نظم خاصی انجام شد و بازیکنان این تیم با روحیه‌ای مناسب خود را برای دیدار فردا آماده می‌کنند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان هم با روحیه‌ای خوب سوالات خبرنگاران را پاسخ داده و امیدوار است تیمش در بازی فردا نتیجه لازم را بگیرد.

به نظر می‌رسد تمرین بعد از ظهر النصر در ورزشگاه آزادی و همچنین کنفرانس مطبوعاتی این تیم لغو شده باشد و باید دید چه برنامه جایگزینی برای آن در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر و کمی قبل از ساعت ۱۸ بازیکنان و کادرفنی النصر از محل اقامت خوا در هتل بیرون نیامده‌اند. شاید استقبال بسیار گرم و جمعیت زیادی که اطراف هتل بودند، باعث این تصمیم شده باشد.

دیدار کریستیانو رونالدو و سفیر عربستان در ایران که در لحظات نخست ورود کاروان النصر به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران رخ داد.

صفحه توئیتری سعد الحارثی با انتشار ویدیویی از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما نوشت:
کنفدراسیون فوتبال آسیا مرتکب اشتباه بزرگی شد که هواداران پرسپولیس را از حضور در دیدار مقابل النصر محروم کرد.

علیرضا بیرانوند در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی النصر آفتابی شد تا فصل دوم “چطوری کریس” در تهران رقم بخورد.

تصاویری از کنفرانس خبری سرمربی و کاپیتان پرسپولیس‌ پیش از بازی حساس با النشر عربستان.

در حالی که با اعلام باشگاه پرسپولیس برای ۲۵۰ فرد رسانه‌ای قرار بود آیدی کارت صادر شود، بسیاری از خبرنگاران موفق به دریافت مجوز ورود خود نشدند و تمرین و کنفرانس خبری را از دست دادند.

نکته بسیار عجیب کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی این بود که هیچ خبرنگاری در مورد شرایط علیرضا بیرانوند سوال نپرسید! 
وضعیت بیرو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این بهترین فرصت برای طرح این پرسش بود.

صحبت‌های روحیه‌بخش یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری: پرسپولیس هم نشان داده که مرد روزهای سخت است و در روزهای سخت نتایج خوبی می‌گیرد. حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا نشان‌دهنده همین است و با وجود شرایط و امکاناتی که برای ما محدود است، توانستیم عملکرد خوبی در بازی‌ها داشته باشیم.

نصب مانیتور VAR کنار زمین چمن در ورزشگاه آزادی.

از النصر عبدالرحمن غریب در کنفرانس خبری به عنوان بازیکن حاضر شد و خبری از رونالدو و دیگر ستاره‌های اسمی نیست.

هدایایی که از سوی باشگاه پرسپولیس به رونالدو داده شد، در دو روزنامه بزرگ عربستان یعنی عکاظ و المیدان بازتاب داشت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و گفت: هواداران را نداریم اما انگیزه و حمایت آنها را حس می‌کنیم. مثل همیشه تمام تلاشمان را خواهیم کرد. تمرین خوبی کردیم و امیدواریم همه چیز به نحو احسن پیش برود و سه امتیاز را کسب کنیم.

دویدن‌های بی ثمر پشت اتوبوس رونالدو! این قاب عجیب نیز در ویدئوی باشگاه النصر منتشر شده است.

تصویر هوایی از جمعیتی که اتوبوس النصر را محاصره کرده بودند.

با توجه به اتفاقات امروز و مسیر دشوار رونالدو تا رسیدن به محل اقامتش شاید او تمایلی به حضور در کنفرانس خبری نداشته باشد و بازیکن دیگری از النصر در نشست حاضر شود.

اکانت توئیتری النصر با انتشار ویدیویی از استقبال حیرت انگیز هواداران ایرانی، نوشت: اینها چیزهایی هستند که نمی توان خرید.

یکی از عجیب‌ترین صحنه‌ها در استقبال امروز هواداران از کریستیانو رونالدو و کاروان النصر زمانی بود که هجومی ناگهانی هواداران به داخل لابی هتل اسپیناس، نیروهای انتظامی و امنیتی را عقب راند و کنترل این مکان را از دست آنها بیرون آورد‌. تصاویری از گوشه‌های لابی هتل اسپیناس پالاس در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که این صحنه‌های عجیب را به تصویر می‌کشد.

استقبال از النصر توسط هواداران رونالدو در تهران(واکنش النصر به استقبال ایرانی‌ها)

یک کاربر عربستانی از میزبانی و استقبال ایرانی‌ها تعریف کرده است‌. او می‌گوید قبلا انتقاد داشتیم از میزبانی ایرانی‌ها از مهمانان عرب ولی این بار خیلی خوب بودند. ما هم باید از پرسپولیس خوب استقبال کنیم.

آنگونه که رونامه المیدان نوشته است، اندرسون تالیسکا و الکس تلس از فهرست بازی فردا خط خورده اند تا رونالدو به همراه مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت پنج خارجی النصر برابر پرسپولیس باشند.

کاربران عربستانی در توییتر با تعجب بسیار زیاد ویدیوهای حضور النصر در ایران را منتشر می‌کنند.

شرح نوشتن برای این تصویر شاید غم‌انگیز باشد! هوادارانی که از صخره‌های پایین برج اسپیناس پالاس بالا می‌روند و در پیج‌های عرب زبان نیز بازتاب داشته است. ذوق دیدن رونالدو عجیب‌ترین تصویرها را در تهران ثبت می‌کند.

تصویری که از داخل پارکینگ هتل اسپیناس پالاس گرفته شده و مسیر ورودی رونالدو به داخل هتل را نشان می‌دهد. البته حسن انتشار تصویر این است که صدای عجیب و غریبی که در پس زمینه به گوش می‌رسد در تصویر منتشر نمی‌شود! گوشی‌های روشن برای ثبت ورود رونالدو و افراد مختلف و غیر مسئول بسیاری که در حال مشایعت بازیکنان النصر هستند از اتفاقات جالب ورود النصر به شمار می‌آید. رونالدو با لبخندی تلخ از بین جمعیت عبور می‌کند تا راهی به داخل هتل پیدا کند.

با وجود استقرار کریس در سوئیت خود، هنوز جمعیتی بیش از هزار نفر در محوطه هتل اسپیناس دیده می‌شوند.

تصویر جدیدی از استقبال درویش و اعضای باشگاه پرسپولیس منتشر شده که نشان می‌دهد آنها تا پای پله‌های هواپیما برای استقبال رفته‌اند و استقبال‌شان تنها مختص CIP نبوده است!

سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول نیز از سیل شدید جمعیت در امان نبود و به سختی از لابی هتل عبور کرد.

تالیسکا که در میان سیل جمعیت هُل داده شد همانطور که از چهره‌اش پیداست از این موضوع عصبانی شده است!

جمعیتی که فرصت گرفتن سلفی پیدا نکردند اما سعی می‌کنند شخصا از لحظات ورود او به هتل فیلم‌برداری کنند.

– درحالی که مدیر کاروان النصر و ماموران سعی در عقب راندن جمعیت داشتند، رونالدو بالاخره سوار آسانسور هتل شد.

هنوز هیچ خبری از اهدای اینترنت رایگان و بدون فیلتر به رونالدو یا نصب پیامرسان‌های ایرانی در گوشی موبایل این ستاره فوتبال جهان به جایی مخابره نشده است.

_دختر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم در مراسم استقبال کریستیانو رونالدو حاضر بود.

 _فاصله بیش از یک ساعته فرودگاه تا هتل محل اقامت النصر   به دلیل ازدحام مردم در مسیر اتوبوس النصر مورد توجه کاربران عربی قرار گرفته است.

 
_سه خودروی صفر کیلومتر لاماری و دو خودروی بنز، دو اتوبوس النصر را در فاصله طولانی فرودگاه امام تا هتل اسپیناس پالاس اسکورت خواهند کرد. مسیری که قبلا توسط راهنمایی و رانندگی تا حدی باز شده تا مشهورترین بازیکن جهان و همراهانش کمتر در ترافیک تهران گیر کنند.
آنها در مسیر از محله جمهوری، نواب، توحید، گیشا و شهرک غرب عبور خواهند کرد.

_در گوشه فرش اهدایی به رونالدو، عبارت سی آر سون درج شده تا این قالیچه برای او و مانه شخصی‌سازی شده باشد.

 _ازدحام عجیب و غریب در هتل اسپیناس پالاس تهران که تا دقایق دیگر میزبان اقامت کریستیانو رونالدو و یارانش خواهد بود.

 _وقتی رونالدو روی فرش قرمز CIP فرودگاه امام پا می‌گذارد: ورود افراد غیر مسئول مقابل در ورودی و ازدحام آنها کاملا قابل تشخیص است‌.

 
_سادیو مانه نیز نظیر همان تخته فرشی که به رونالدو داده شد را از طرف باشگاه پرسپولیس دریافت کرد.

 _اسکورت ویژه اتوبوس‌های النصر در خیابان‌های تهران.

 _هواداران پایین اتوبوس زرد رنگ النصر و رونالدو در صندلی کنار پنجره؛ این نزدیک‌ترین فاصله‌ای است که علاقمندان به کریس او را برای لحظاتی نظاره کردند.

_رونالدو خیره به جمعیت عظیمی که برای استقبال از او به فرودگاه آمده‌اند.

 _لحظه خروج اتوبوس النصر از فرودگاه به سمت هتل. دو خودروی لاماری در حال اسکورت کاروان النصر هستند.

_یک ایرانی مقیم آلمان یک فرش نفیس دستبافت ایرانی برای رونالدو و مانه هدیه داد که توسط درویش به آنها اهدا شد.

_مدیر کاروان النصر پس از چند بار تلاش برای کنار رفتن گزارشگر تلویزیون و اتمام فیلم‌برداری به این شکل با دست جلوی دوربین آمد تا حواشی عجیب میزبانی در تهران از همین حالا داغ بشود.

 _لحظه قدم گذاشتن رونالدو و النصری‌ها به خاک ایران.

 _قاب‌های باورنکردنی یکی پس از دیگری در ایران به حقیقت می‌پیوندند. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس کنار کریستیانو در فرودگاه امام خمینی تهران.

_خوش شانس‌ترین راننده اتوبوس جهان!
درحالی که تعداد زیادی از هواداران رونالدو در حسرت یک ثانیه دیدن او از نزدیک هستند، این راننده اتوبوس شانس دیدار با همه اعضای النصر و رساندن آنها به هتل محل اقامت‌شان را دارد.

_سرانجام ورود کاروان النصر به CIP فرودگاه امام خمینی تهران.

_امروز در خیابان‌های تهران هرکس لباسی از رونالدو داشته به تن کرده است. کیت‌های رئال، یوونتوس، منچستر، پرتغال یا النصر!

 _شنیده می‌شود علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس به استقبال کاروان النصر در فرودگاه رفته است.
_تصویری از داخل جت لوکس و اختصاصی باشگاه النصر که با آن عازم تهران شدند.

پرواز النصر با جت A320 ایرباس دقایقی پیش در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

 _توئیت پیج باشگاه النصر پیش از پرواز این تیم به سمت ایران.

_سالن فرودگاه تهران در انتظار ورود اعضای تیم النصر عربستان.

_اتوبوس یاران رونالدو در تهران با رنگ زرد و لوگوی النصر که توسط باشگاه پرسپولیس تدارک دیده شده است!

_تصویری از داخل لابی هتل اسپیناس پالاس که از دقایقی بعد میزبان کریستیانو رونالدو و اعضای تیم النصر خواهد بود. 

 _مطابق انتظار علاقه مندان کریستیانو رونالدو در محل فرود پرواز هواپیمای تیم فوتبال النصر تجمع کرده‌اند. علاقه‌مندانی که به احتمال زیاد با توجه به اسکورت شدید اصلا فرصت دیدن او را پیدا نخواهند کرد.

_کودکان علاقه‌مند به رونالدو با پوشیدن پیراهن او مقابل هتل اسپیناس امیدوار به دیدار با این فوق ستاره پرتغالی هستند. در این میان تابلوهای بزرگ از رونالدو نیز دیده می‌شود که شاید با امضای کریس قیمتی نجومی بگیرند.

_مدافعان پرسپولیس که همواره پشت‌شان به حضور بیرانوند گرم بوده این بار باید بیش از همیشه در خط دفاعی هشیار باشند و از بیرانوند حمایت کنند چرا که شماره یک سرخ‌ها هیچ تمرین گروهی در هفته اخیر نداشته و تنها تمرینات فیزیوتراپی انجام می‌داد

_اعضای تیم النصر با حضور هفت بازیکن خارجی به تهران سفر کرده‌اند. با تصمیم لوئیس کاسترو، همه خارجی های این تیم بجز سکو فوفانا راهی ایران شده اند و این سرمربی امشب باید دو ستاره خارجی سکو نشین خود را انتخاب کند.

_شاید اگر رونالدو در النصر نبود، به حضور سادیو مانه در تهران بیشتر پرداخته می‌شد. شاید کسی تا دو سال قبل حتی فکرش را هم نمی‌کرد ستاره خط حمله لیورپول، پس از یک فصل حضور در مونیخ به عربستان سعودی کوچ کند.

 _اقدام جالب شهرداری؛ نصب بنر خوش‌آمدگویی به رونالدو در معابر تهران

_پوستر رسمی AFC برای بازی پرسپولیس و النصر با تصویر کاپیتان‌های دو تیم

_درحالی که شایعاتی مبنی بر خط خوردن رونالدو از لیست النصر وجود داشت اما فوق ستاره پرتغالی در فرودگاه منتظر پرواز به ایران است.

_کریستیانو رونالدو تا کنون در ۹۹۹ بازی رسمی شکست نخورده و در صورت برد یا مساوی مقابل پرسپولیس این رکورد در تهران هزارتایی می‌شود.

 _ستاره‌های النصر دقایقی پیش با جت اختصاصی فرودگاه عربستان را به مقصد تهران ترک کردند.
_لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، لاپورت مدافع اسپانیایی را در لیست این تیم برای لیگ قهرمانان قرار داد تا این بازیکن نیز در کنار دیگر ستاره‌های نماینده عربستان مهیای دیدار فردا  مقابل پرسپولیس شده و در سفر به ایران آنها را همراهی کند.

_در آخرین تست صورت گرفته روی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس، بیرانوند و وحید امیری شرایط همراهی تیم را دریافت کرده‌اند و قادر خواهند بود مقابل النصر به میدان بروند.

 _هتل محل اقامت تیم النصر به واسطه حضور رونالدو با استقبال هواداران مواجه شده. با این حال علیرغم قیمت نجومی اتاق‌های این هتل که حتی تا ۴۳ میلیون برای یک شب نیز رسیده، تمام ظرفیت آن تکمیل اعلام شده است.
_نبیل باهویی مهاجم سوئدی تازه وارد پرسپولیس به این بازی نرسیده اما مسوولان باشگاه نام وی را به عنوان مهمان ویژه این بازی برای تماشای جدال با النصر قرار داده‌اند تا اولین حضورش در استادیوم آزادی را در جایگاه ویژه دنبال کند. 
_نماینده عربستان با جت شخصی راهی تهران خواهد شد و بلافاصله با تشریفات و تیم حفاظتی در نظر گرفته، مسیر هتل محل اقامت خود را طی خواهند کرد. 
_در جلسه هماهنگی صورت گرفته قرار است النصر با پیراهن آبی و پرسپولیس با پیراهن قرمز در این جدال روبروی یکدیگر قرار گیرند. 

_النصر در شرایطی راهی تهران خواهد شد که گفته می‌شود سکو فوفانا (هافبک ساحل عاجی)، ایمن یحیی (مهاجم) و عبدالله مادو (مدافع) این تیم قادر به همراهی نماینده عربستان نخواهند بود.