نشریه لوپاریزین ادعا کرد که کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن ژرمن، فهرست بازیکنان مازاد این تیم را به مدیران باشگاه اعلام کرده است.
گالتیه به تازگی جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت پاری سن ژرمن گرفت و ماموریت دارد تا علاوه بر موفقیت در رقابت های داخلی، پی اس جی را در رقابت های چمپیونزلیگ به موفقیت برساند.
این مربی باتجربه برای رسیدن به این هدف کار راحتی ندارد و به نظر می رسد در اولین گام در حال خانه تکانی در باشگاه پاریسی است.
آنطور که نشریه لو پاریزین مدعی شده، او فهرستی ۱۱ نفره از بازیکنان مازاد پی اس جی را به مدیران باشگاه اعلام کرده که شامل این نفرات است:
جورجینیو واینالدوم، عبدو دیالو، ادریسا گه‌یه، لاوین کورزاوا، یولیان دراکسلر، لئاندرو پاردس، مائورو ایکاردی، آندر هررا، تیلو کهرر، دانیلو پریرا، اریک ابیمبه
بیشتر این بازیکنان فصل گذشته هم فرصت چندانی برای بازی در ترکیب تیم پوچتینو پیدا نکردند و گالتیه با کنار گذاشتن آنها، جا را برای نفرات مورد نظرش باز خواهد کرد.
گفته می شود پی اس جی به دنبال به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی است و اگر بارسلونا نتواند این ستاره لهستانی را به خدمت بگیرد، پاریسی ها برای خرید او اقدام خواهند کرد. همچنین از کریس رونالدو هم به عنوان یکی از گزینه های پی اس جی نام برده می شود.
این باشگاه در این تابستان تاکنون ویتینا را از پورتو به خدمت گرفته و آنخل دی ماریا هم با پایان قراردادش راهی یوونتوس شد.