سیدمحمد علوی، مدیر تیم فولاد این تیم را در بازی با سپاهان مستحق برد دانست.
 او در پایان بازی خطاب به خبرنگاران گفت: بازی سخت و سنگینی بود  و خدا را شکر این بازی را به سود خود به پایان بردیم. سپاهان تیم پر مهره و مدعی قهرمانی است اما با تلاش بچه ها و حمایت هواداران پیروز شدیم و باید بگویم مستحق پیروزی در این دیدار بوددیم. تماشاگران تیم ما برای حضور در اصفهان سختی زیادی کشیدند و با وجود دشواری از ته دل تیم را تشویق کردند.
مدیر تیم فولاد در خصوص مشکلاتی که برای دو تماشاگر تیم فولاد بعد از گل آیاندا پاتوسی به وجود آمد این چنین توضیح داد: پیگیر وضعیت این دوستان هستم. یکی از آنها متاسفانه قندش بالاست و بعد از گل برای او مشکل ایجاد شد اما خدا را شکر الان وضعیتش رو به بهبود است. یکی دیگر از تماشاگران هم دچار افت فشار شده بود که این دوستمان هم تحت کنترل هستند و همه چیز به خیر گذشت. این تماشاگران، فولاد را عاشقانه دوست دارند و برای سفر به اصفهان از جیب هزینه کردند. در این شرایط اقتصادی رفتار آنها قابل تحسین است.
سید محمد علوی پیرامون وقفه ای که در آغاز نیمه دوم به خاطر تماشاگران تیم فولاد ایجاد شده بود؛ گفت: ایراد به تماشاگران ما به خاطر استفاده از طبل بود. آنها پشت جایگاه ما بودند. اما خوشبختانه با صحبت هایی که صورت گرفت بازی در نیمه دوم از سر گرفته شد. این را هم باید مد نظر قرار دهیم که فوتبال بدون تماشاگر هیچ اشتیاقی ندارد. به هر صوره نیمه دوم برگزار شد و در نهایت بچه ها مزد بازی خوب خود را گرفتند.
مدیر تیم فولاد در پایان در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: به مهدی تاج تبریک می گویم. او مدیر با تجربه ای است و به نظرم از ماموریتی که به او محول شده بر می آید. بهتر است اتفاقات گذشته را فراموش کنیم. ایران در آسیا قطب اول بشمار می رود و فوتبالی که داریم باید در حد و اندازه نام ایران باشد.