اسطوره شیاطین‌سرخ درمورد وضعیت این تیم و برخی از بازیکنانش صحبت کرد.
وین رونی که هم اکنون سرمربی دی سی یونایتد آمریکا است در مصاحبه‌ای درمورد کریستیانو رونالدو، شرایط منچستریونایتد و قوانین اریک تن هاخ اظهار نظر کرد.
به گزارش تایمز وین رونی در مصاحبه‌ای نسبت به شرایط رونالدو در منچستریونایتد واکنش نشان داد. رونی گفت: 
 اگر خبرها و گزارشات مبنی بر اینکه کریستیانو می‌خواهد باشگاه را ترک کند صحت داشته باشد، منچستریونایتد باید به او اجازه جدایی دهد و در عوض به فکر جذب یک شماره ۹ بیافتد؛ مهاجم نوکی که سه چهار سال آینده را بتواند در منچستر باشد و واقعاً به آنها کمک کند. مهاجمی که در تشکیل تیمی موفق می‌تواند نقش داشته باشد باید جذب شود.
رونی افزود:
 من فکر می کنم منچستریونایتد باید اجازه جدایی کریستیانو رونالدو را بدهد و این بازیکن را رها کند. اینطور نیست که رونالدو نتواند در تیم تن هاخ نقشی داشته باشد. او می تواند در هر تیمی بازی کند. رونالدو همیشه برای تیم‌هایش تعدادی گل به ثمر می‌رساند.
رونی در مورد شرایط نقل و انتقالات منچستریونایتد نیز گفت:
فاصله‌ی منچستریونایتد با حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس یک یا دو خرید است. اینکه آنها موفق به جبران این فاصله می‌شوند یا خیر، به عملکردشان در چند هفته پایانی پنجره نقل و انتقالات بستگی دارد. یونایتد هرکاری می‌کند تا بتواند فرنکی دی یونگ را جذب نماید. آنها همچنین می‌توانند یک هافبک دیگر و یک مهاجم نوک نیز جذب کنند. نظر شخصی من این است که در حال حاضر منچستریونایتد نمی‌تواند در رقابت برای قهرمانی در لیگ انگلیس حضور داشته باشد. بنابراین آنها باید روی ساختن تیمی متمرکز شوند که در سه الی چهار سال آینده بتواند قهرمانی لیگ انگلیس را به دست آورد. باید برای چنین چیزی برنامه ریزی کنند.
وین رونی در نهایت به مقایسه‌ی دوران تن هاخ و رانگنیک در منچستر پرداخت و گفت:
 زمانی که رالف رانگنیک هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت، بسیاری از بازیکنان به سختی می‌توانستند با کم و کاستی های ترکیب و فرصت کم آماده سازی در هفته کنار بیایند. تن هاخ این موضوع را مدنظر قرار داده است. من در آغاز پیش فصل، در کارینگتون بودم و با تعدادی از بازیکنان و استیو مک لارن صحبت می کردم. می دانم یک چیزی که تن هاخ سعی در تغییر آن داشته است، تغییر تدریجی محیط و جو بوده و به نظرم این برای همه واقعاً امری مثبت باشد.