پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آجورلو با فرهاد مجیدی که توانسته بود استقلال را قهرمان کند به بهترین شکل ممکن رفتار کرد و اجازه داد او برای پیشرفتش به امارات برود.
«میثم منیعی» روز پنجشنبه اظهار داشت: مدیریت باشگاه استقلال طرز تفکر جدیدی را وارد فوتبال ایران کرد، آجورلو با فرهاد مجیدی که توانسته بود استقلال را قهرمان کند به بهترین شکل ممکن رفتار کرد و اجازه داد او برای پیشرفتش به امارات برود.
وی افزود: شاید هر مدیری دیگری بود با مجیدی به چالش می‌خورد و به راحتی اجازه خروج او را صادر نمی‌کرد اما وی حرمت فردی را که استقلال قهرمان کرده بود نگه داشت.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: رفتن فرهاد مجیدی این راه را برای مربیان دیگر ایرانی باز می‌کند تا به خارج از کشور رفته و تجربه جدیدی را به دست آورند، این اتفاق در نهایت به فوتبال ایران کمک می‌کند چرا که مربیان ایران با دانش و تجربه جدیدی به کشور باز می‌گردند.
منیعی اظهار داشت: استقلال در طول سال‌های حیات خود مربیان بزرگی را دیده است و با قوت کار خود را ادامه داده است.
وی تاکید کرد: هواداران استقلال باید به آجورلو و کادر مدیریتی استقلال اعتماد کننند، سال گذشته همه دیدند مدیریت توانمند چقدر در نتیجه گرفتن یک تیم می‌تواند تاثیرگذار باشد.
بازیکن اسبق استقلال گفت: هواداران بدانند آجورلو بهترین تصمیم و راهکار را برای استقلال خواهد گرفت و مطمئن باشند با اتحاد، یکدلی و اعتماد به تصمیمات مدیریت می‌تواند سال‌های سال قهرمانی را تجربه کند.