سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به این نکته اذعان کرد که تیمش در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فراز و نشیب زیادی داشته است.
مهدی تارتار درباره بازی خارج از خانه تیمش مقابل گل‌گهر در سیرجان اظهار داشت: بازی با گل‌گهر که در رده سوم جدول قرار دارد و از تیم‌های خوب امسال است، بازی آسانی نیست و کار سختی در پیش داریم. این تیم کادر فنی مجربی دارد و در رأس آنها امیر قلعه‌نویی از پرافتخارین مربیان است. گل‌گهر ساختار قدرتمند و بازیکنان باکیفیتی دارد و این مسئله کار ما را سخت می‌کند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خوب‌مان در جدول، دنبال آن هستیم که با یک بازی خوب و هدفمند به سه امتیاز برسیم، چون استرس نداریم و می‌خواهیم از بازی لذت ببریم.  بر همین اساس بچه‌ها را توجیه کردیم و فکر می‌کنم بازی زیبایی شود، چون حریف هم روی زمین بازی می‌کند و چمن ورزشگاه هم مساعد است. امیدوارم در نهایت به هدف‌مان یعنی سه امتیاز برسیم. 
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان تصریح کرد: محروم و مصدوم نداریم، ولی سعی کرده‌ایم در این بازی کسانی را داشته باشیم که انگیزه بالایی دارند. ضمن اینکه مشکل خاصی هم نداریم. از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. امسال خیلی فراز و نشیب داشتیم، ولی آنها همراه ما بودند. امیدوارم فردا با کسب امتیاز در سیرجان خوشحال‌شان کنیم.