تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفته است.
با توقف شب گذشته پرسپولیس برابر هوادار، اکنون بهترین فرصت ممکن برای فرهاد مجیدی و تیم او فراهم شده تا آبی‌پوشان بتوانند با کسب یک پیروزی در دیداری خانگی، اختلاف خود را با رقیب دیرینه به عدد هشت برسانند و یک حاشیه امنیت خوب را برای خود دست و پا کنند.
این دیدار هم‌اکنون درحال برگزاری است.
تا دقیقه ۴۵
استقلال ۰ 
اخراج:
رافائل سیلوا(۴۲)

***
پیکان ۰

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد
ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی‌فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی

*لحظات حساس:
دقیقه ۲: نخستین حمله جدی استقلال از سمت چپ شکل گرفت. ارسال زمینی جعفر سلمانی به روی دروازه توسط مدافعین پیکان دور شد که توپ برگشتی به حسین زاده رسید اما شوت پای چپ این بازیکن به مدافعین میهمان برخورد کرد و در شرایط آفساید به یامگا رسید.
دقیقه ۱۰: پاس پشت مدافعین از عارف غلامی به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن توپ را پشت محوطه جریمه برای آمانوف کاشت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۳: غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن پیکان از فاصله دور با شوتی سهمگین دروازه استقلال را تهدید کرد که حسینی با واکنشی دیدنی توپ را از زیر تیر افقی دروازه و با کف دست راهی کرنر کرد.
دقیقه ۱۹: پیکان در یک صحنه صاحب دو فرصت بسیار خوب گلزنی شد. ابتدا شوت غلامرضا ثابت ایمانی را حسینی برگشت داد و در ادامه توپ دوباره به این بازیکن رسید که او با پاس بسیار خوبی، محمد قاسمی نژاد را در برابر دروازه صاحب موقعیت مناسبی کرد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۳: حرکت خوب جعفر سلمانی و شوت دیدنی و دقیق او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رفت که ناصری سنگربان پیکان با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.