پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از صمیم قلب امیدوارم و نذر می‌کنم حامد لک در دربی درون دروازه پرسپولیس بایستد، چون نقطه قوت استقلال محسوب می‌شود.
محمد نوری درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و از جهات دیگر نیز حساسیت بازی را دو چندان کرده بود. نبرد قلعه‌نویی و مجیدی به دلیل مشکلاتی که سالیان قبل با هم داشتند همیشه با تنش همراه بوده است به خصوص در این دیدار که بحث رکوردزنی هم در آن وجود داشت.
وی ادامه داد: استقلال و گل‌گهر بازی روان و خوبی را به نمایش گذاشتند و از نظر من هر سه پنالتی که گرفته شد درست بود. کاش امیر قلعه‌نویی کمی به تصمیمات داور احترام می‌گذاشت و با سیاست رفتار می‌کرد تا تنش و درگیری کنار زمین کمتر می‌شد. متاسفانه هواداران استقلال به قلعه‌نویی حساسیت پیدا کرده‌اند البته این حساسیت بیجا نیست بعضی رفتارها و حرف‌های قلعه‌نویی هواداران استقلال را تحریک می‌کند.
نوری درباره عملکرد ژستد تصریح کرد: از نظر بسیاری از هواداران و پیشکسوتان رودی ژستد بازیکن خوبی از آب درنیامده، اما به نظر من این مهاجم روی نبرد‌های هوایی کاملاً موفق است و روی دفاع حریف فشار زیادی می‌آورد و شاید یکی از دلایلی که مجیدی او را فیکس می‌کند همین باشد. هواداران استقلال باید به تصمیم کادرفنی احترام بگذارند.
بازیکن سابق استقلال در خصوص اختلاف شش امتیازی ایجاد شده در صدر جدول گفت: استقلال امسال صاحب بهترین خط دفاع و حمله است و تا به حال باختی نداشته و مستحق قهرمانی است. پرسپولیس و سایر تیم‌ها به دنبال جایگاه دومی و سومی باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از صمیم قلب امیدوارم و نذر می‌کنم حامد لک در دربی درون دروازه پرسپولیس بایستد، چون نقطه قوت استقلال محسوب می‌شود و بازیکنان استقلال از جمله یامگا که بهترین بازیکن این فصل آبی‌پوشان بوده به راحتی می‌توانند دروازه لک را باز کنند و تا حدی قهرمانی را مسجل کنند.