برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید.

پوشش لحظه به لحظه

شما اگه باشگاه داشته باشین، امکان نداره چهار تا از بچه محل‌هاتون رو ببرین اونجا؟ الان میلان با مالک آمریکاییش هم دارن همین کار رو می‌کنن. اول حرف خریدن کریستین پولیشیچ بود، الان می‌گن دنبال یونس موسی، هافبک والنسیا، هم هستن. قیمت هم مفت: ۲۰ چوق.

دستیارهای گواردیولا قشنگ از بغل پپ به نون و نوایی می‌رسن. بعد از دومنیک تورنت، میکل آرتتا و انزو مارسکا، حالا نوبت رودولفو بورل‌ه که قراره بشه مدیر ورزشی آستین اف‌سی آمریکا. به نظرم تو مجموعه سیتی جای یه شایعه‌نویس کمه. آقای به اصطلاح گواردیولا حواست هست؟

حکیم زیاش هم دیگه داره رسما هم‌تیمی رونالدو می‌شه. فردا عربستانه واسه تست پزشکی و بعدشم شیشلیک و کباب دنده. 

لایپزیش یه بازیکن داره که خاطرخواه کم نداره، دومینیک سوبوسلای با بند فسخ ۷۰ میلیون یورویی. اما این بند تا پس فردا اعتبار داره. می‌گن لیورپول تو کارشه اما فعلا که پیشنهادی ندادن. الانم که زمان به تندی برای یورگن کلوپ و به کندی برای مارکو روزه سپری می‌شه.

جورجینیو مصاحبه کرده، گفته “نمی‌دونم کدوم فلان فلان شده‌ای شایعه کرده من قراره از آرسنال برم. هیچ‌جا قرار نیست برم.


رابطه اینتر و روملو لوکاکو شبیه این زوج‌هاییه که هی می‌خوان کات کنن، اما دل‌شون نمیاد، می‌گن حالا یه چند وقت دیگه با هم باشیم. الانم جای اینکه اینتر بخرتش، به چلسی پیشنهاد انتقال قرضی داده با بند خرید. 


انگار اون سناریویی که دیروز گفتن الکی نبوده. منچسترسیتی بی‌خیال خرید دکلان رایس شد و حالا وستهم موند و پیشنهاد آرسنال که باید قبول کنه. مبارک همه آرسنالی‌ها، مبارک آقای ونگر، روح هربرت چپمن شاد.


میلان همین‌جوری که داشت سر خرید لوفتوس‌چیک و پولیشیچ چک و چونه می‌زد با چلسی، این وسط مارکو اسپورتیه‌لو رو هم خرید. استاد خیلی قوی از آتالانتا جدا شد تا بیاد نیمکت‌نشین مایک مانیان تو میلان بشه.

● |بعد از خبر پیشنهاد ۳۰۰ میلیونی لیورپول واسه نیمار، یه خبر هم اومده که می‌خوان ۹۰ تا واسه فده والورده بدن. از اون خبراست که به نظرم خیلی آبگوشتیه و نباید جدی گرفت.

● |تیموتی وه‌آ امروز می‌ره تورین تا قراردادشو امضا کنه و بشه بازیکن یوونتوس. البته می‌گن بعد از اینکه دیروز ویدیوی تمدید آدرین رابیو رو دید، می‌خواست بی‌خیال بشه اما مدیر برنامه‌ش نظرشو تغییر داد.

● |  انتقال جیمز مدیسون به تاتنهام هم تقریبا قطعی شد و خلاص. لستر طفلی شبیه ماشین اسقاطی‌ها شده که هرکی میاد یه تیکه‌شو می‌کنه می‌ره.

● | انگار کار انتقال کای هاورتز به آرسنال تمومه؛ هم دو تا باشگاه مدارکا رو امضا کردن، هم هاورتز با آرسنال. فقط مونده اعلام رسمی و مصاحبه “من از بچگی آرسنالی بودم”.

● | روزنامه‌های انگلیسی به بازی زبانی‌شون واسه تیتر زدن معروفن. مثلا امروز با اسم هری کین و Herr که تو آلمانی به معنی “آقا”ست بازی کرده تا به احتمال انتقالش به بایرن اشاره کنه.

● | آرسنالی‌ها حسابی گذاشتن پشت کار که هرطور شده دکلان رایس رو بگیرن و مذاکره‌شون با وستهم خیلی جدی شده، اما وستهم بدش نمیاد دست‌دست کنه منچسترسیتی هم پیشنهادشو بالا بره. خلاصه اینکه وستهم داره با دکلان‌ رایس در حکم مرغ تخم طلا برخورد می‌کنه.