سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: بازی فینال شرایط خاص خودش را دارد. از بازیکنانم می‌خواهم در این مسابقه از بازی خودشان لذت برده و بهترین کیفیت فنی را به نمایش بگذارند.
محمد وکیلی پس از پایان بازی نوجوانان ایران برابر هند و صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتیم، رسیده و راهی فینال نوجوانان آسیا شدیم.
وی افزود: هند رقیب سرسختی برای ما بود، آنها به جز بازی با ژاپن همه حریفان را را شکست داده بوده و رقیب دست و پا بسته‌ای نبودند.
سرمربی والیبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: ما در تمام فاکتورها بهتر از حریف بودیم. بچه‌های ما برایشان فرقی نداشت که با چه تیمی روبه‌رو می‌شوند و می‌خواستند برنده شوند.
وکیلی اضافه کرد: بازی ایران و ژاپن، نبرد دو تیم قدرتمند آسیاست؛ دو تیمی که توانایی‌های خاص خودشان را دارند. یک تیم در عقب زمین و کارهای توپ‌گیری تبحر دارد و دیگری که ما باشیم روی توپ قوی‌تر هستیم.
وی تاکید کرد: سعی خواهیم کرد از نقاط قوت‌مان نهایت بهره را ببریم. فینال شرایط خاص خودش را دارد. نباید بازیکنان را در این سن تحت فشار قرار داد و به طور حتم وقتی خوب بازی کنید به مدال طلا هم می‌رسید.
سرمربی والیبال نوجوانان ایران افزود: ما قول داده‌ایم نسل خوبی را در والیبال تربیت کنیم؛ نسلی که بتواند سرویس پرشی زده و بهترین عملکرد را داشته باشد.