جیمز مدیسون، هافبک انگلیسی تاتنهام، برخلاف ادعای یورگن کلوپ که ادعا کرد هر دو کارت قرمز بازی تاتنهام – لیورپول اشتباه بودند، در مصاحبه‌ای مدعی شد که کارت قرمز کورتیس جونز صحیح بوده است.
کورتیس جونز و دیوگو ژوتا، بازیکنان لیورپول، در بازی امشب مقابل تاتنهام از زمین بازی اخراج شدند. کلوپ در کنفرانس پس از بازی اظهار نظر کرد که کارت قرمز کورتیس جونز اشتباه بوده و همچنین کارت زرد اول ژوتا به اشتباه داده شده است.
جیمز میسون، هافبک تاتنهام هم نظر خود را درباره این تصمیم داور و شرایط بازی مقابل تیمی با تعداد یار کمتر، به خبرنگاران گفت:«صحنه کورتیس روی نمایشگر بزرگ هم نشان داده شد. بنظرم یک قرمز واضح بود. مطمئن نیستم خود یورگن هم درباره آن اعتراض زیادی داشته باشد.
مدیسون درباره بازی ۱۱ نفره در برابر تیم ۹ نفره گفت:«شما به اندازه کافی برای این تمرین ندارید که مقابل تیم ۹ نفره بازی کنید. در واقع، این ممکن است حتی سخت‌تر هم شود، به ویژه بازی یازده نفره در برابر ۹ نفر. فلسفه بازی لیورپول در زمان ده نفره بودن تغییر خاصی نکرد اما پس از اخراج دوم آنها به دفاع رفتند و بازی برای ما پیچیده شد و نتوانستیم مانند قبل راحت بازی کنیم.
ما عجله کردیم و فکر می‌کردیم که به دلیل داشتن یک نفر بیشتر، می‌توانیم بازی را کنترل کنیم. اما واقعیت این است که حتی با ده نفر، بازی آنها تغییر نمی‌کند. حتی فرصت بیشتری برای زدن ضد حمله و خلق موقعیت هم داشتند.
کارت قرمز دوم به دلیل افزایش فشار ما رخ داد و سپس آنها با بازیکنان بلندشان محوطه را پر کردند. بنابراین تلاش برای گلزنی از طریق سانتر بلند گزینه خوبی نبود. تنها راه ارسال کوتاه بود که همان گونه هم به گل رسیدیم و موفق به بردن بازی شدی