یورگن کلوپ: کسی که بگوید الکساندر آرنولد دفاع بلد نیست را کتک خواهم زد.
سرمربی لیورپول در مورد پیروزی تیمش صحبت کرده است. 
یورگن کلوپ از پیروزی لیورپول برابر آرسنال می گوید.
در جریان دیداری معوقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، لیورپول با نتیجه ۲-۰ میزبانش آرسنال را شکست داد و به یک قدمی منچسترسیتی صدرنشین رسید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه پس از بازی گفت:
مشخصا  هر دو تیم در مقاطعی مالکیت توپ را در اختیار داشتند، جایی که تیم دیگر صبور بود و نمی‌خواست پا پس بکشد، اما ما مجبور به انجام این کار بودیم. ترنت در مقابل گابریل مارتینلی بسیار خوب عمل کرد. اگر کسی به من بگوید ترنت نمی‌تواند دفاع کند، او را کتک می زنم! نمی دانم این پسر دیگر باید چه کاری انجام دهد. 
 در نیمه اول، بین خطوط بازیکنان کافی نداشتیم. حرکات ما دقیقا آن چیزی  که باید باشد، نبود. مشکل بزرگی محسوب نمی شد چون برای یک بازی دشوار آماده شده بودیم؛ آمادگی برای مقابله با سرعت آرسنال و آمادگی بدنی آنها. آرسنال تیم مستعدی است. 
در نیمه اول عصبانی نبودم، فقط می خواستم چند چیز را تغییر دهم
 سیو آلیسون حقیقتا خارق العاده بود. راستش را بخواهید، آن سیو برای من حکم یک گل را داشت. بازیکنان آرسنال با کیفیتشان، اغلب چنین موقعیت هایی را به گل تبدیل می کنند. آلی اجازه نداد چنین اتفاقی رخ دهد. تیاگو همیشه سعی می کند یک راه حل فوتبالی برای خروج از موقعیت های پیچیده پیدا کند، من اگر بودم احتمالا توپ را به جایگاه  تماشاگران می فرستادم. او سعی کرد آن را در بازی نگه دارد.
 دو تیم درجه یک مقابل هم قرار گرفتند، هر دو با یک ایده فوتبالی یکسان، هر دو تیم سعی داشتند بر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند. چهار یا پنج موقعیت آفساید دیدیم که داور برای آنها سوت نزد. این واقعا مشکل است، این تاخیر هیچ کمکی نمی رساند. 
 واضح است که دوران خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ چیزی که به آن نیاز داشتیم. حالا تنها یک امتیاز با منچسترسیتی فاصله داریم اما هنوز همه چیز مانند قبل است. ما باید در بازی هایمان پیروز شویم و سپس با سیتی رو به رو خواهیم شد.
  امیدوارم همه بازیکنان از بازی‌های ملی به سلامت برگردند. بعد از آن یک بازی زودهنگام مقابل واتفورد در پیش داریم. مشخصا یک امتیاز عقب بودن از فاصله ۱۴ امتیازی بهتر است . تنها به آماده سازی برای بازی بعد فکر می کنم. 
  فکر می کنم این سیزدهمین بازیمان از تقابل با آرسنال در لیگ کاپ بود و برای آنها هفتمین باز. یعنی ۶ بازی بیشتر برای ما شکایتی نداریم، از اول هم همین را می خواستیم. 
 به نظرتان ۱۰ سال بعد کسی می آید به ما بگوید باید به خاطر نایب قهرمانی با فاصله یک امتیاز به خودتان افتخار کنید؟ احتمالا نه!