پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
پیکان و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار می گیرند. پرسپولیس این روزها حواشی زیادی را پشت سر می گذارد، از قهر یحیی گل محمدی گرفته تا مشکلات مالی و مصدومیت های متعدد. پرسپولیس در این دیدار ۶ بازیکن اصلی خود یعنی وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد تا کار سختی برای کسب سه امتیاز این بازی داشته باشد.

*گزارش زنده

دقیقه ۲۷ / پیکانی ها با کارهای ترکیبی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند اما بایرامی دید کافی را برای تغذیه هم تیمی خود نداشت تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۲۲ / ضد حمله برق آسا برای پیکان؛ سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تعلل او و سر توپ بی جایی که زد باعث شد بازیکنان پرسپولیس به محوطه جریمه برسند و در ادامه ضربه نریمان جهان پس از برخورد به اسماعیلی فر راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸ / ارسال پیکانی ها از روی نقطه کرنر انجام شد، بیرانوند خروج بدی داشت و ضربه امیرحسین صدقی که با سینه زده شد، مجددا به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.
دقیقه ۱۷ / حمله خوبی برای پیکان شکل گرفت، ارسال تند و تیز حقدوست پس از دخالت بازیکنان پرسپولیس به تیرک دروازه سرخ ها برخورد کرد.

دقیقه ۱۵ / محمد عمری با یک توپ گیری خوب در عرض حرکت کرد، ضربه زمینی این بازیکن از پشت محوطه جریمه پیکان به تیرک دروازه پیکان برخورد داشت.
دقیقه ۱۳ / گل برای پرسپولیس؛ ارسال سروش رفیعی با پرش بلند شهاب زاهدی و ضربه سر این بازیکن همراه شد. ناصری تمام تلاش خود را کرد تا به این توپ برسد اما ضربه زاهدی درون دروازه پیکان آرام گرفت.
دقیقه ۱۲ / محمد ناصری دروازه بان پیکان در نقش سوپرمن!! ضربه بازیکن پرسپولیس با واکنش ناصری همراه شد.

دقیقه ۷ / سروش رفیعی یک پاس دیدنی را پشت دفاع پیکان ارسال کرد اما محمد عمری نتوانست به خوبی این توپ را کنترل کند تا فرصت از دست برود.

دقیقه ۴ / بازی در این دقایق متعادل دنبال می شود.

دقیقه ۱ / حمله خوبی برای پیکان شکل گرفت؛ پاس کات بک باقری از سوی گولسیانی قطع شد.
پیش از آغاز بازی، دو تیم به خاطر اتفاقات غزه یک دقیقه سکوت کردند.
این دیدار راس ۱۶:۵۰ آغاز می شود.

*اطلاعات بازی
هفته ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: پیکان – پرسپولیس
تاریخ و ساعت: پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۶:۵۰
ورزشگاه: سردار آزادگان شهر قزوین
داوران: احمد محمدی، بهزاد پناهی، محمدصالح عرب آبادی، ایمان کهیش

گلزن پرسپولیس: شهاب زاهدی (۱۳)

*ترکیب پیکان و پرسپولیس
پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، منصور باقری، مجتبی حق‌دوست، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان‌جهان، مهرداد بایرامی
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، میلاد سورگی، محمد عمری، شهاب زاهدی
حواشی
قزوین میزبان این دیدار است.
یحیی گل محمدی به چمن بلند استادیوم قزوین اعتراض داشت.
بانوان این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.
پرسپولیس با ۶ مصدوم وارد این دیدار شده است.