کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی چهار داور S۱ ایران را به سه مسابقه جهانی پیش رو در ایتالیا، بلغارستان و صربستان دعوت کرد.
در آخرین فهرست اتحادیه جهانی از درجه داوران بین‌المللی، ایران همچنان چهار داور درجه المپیکی که بالاترین درجه داوری کشتی است، در اختیار دارد.
برای مسابقات المپیک و جهانی بزرگسالان تنها از داوران S1 یا درجه المپیکی استفاده خواهد شد. محمد مصلایی‌پور رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی که سال گذشته به عضویت کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی درآمد و همچنین عنوان کمک مدرسی را به خود اختصاص داد یکی از این چهار داور S1 ایران است.
نیما صادقی که او هم سال گذشته به‌عنوان کمک مدرس UWW انتخاب شد به همراه سعید عباسی و مهدی بشیرزاده سه داور درجه المپیکی کشتی ایران هستند که از بین آنها، نیما صادقی برای قضاوت در مسابقات نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی جهان به ایتالیا دعوت شده است و دهه اول مرداد ماه در رم حضور خواهد داشت.
سعید عباسی بعد از آن در مرداد ماه در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان جهان در بلغارستان سوت خواهد زد و محمد مصلایی‌پور و مهدی بشیرزاده دو داور دیگر S1 ایران نیز در مسابقات بزرگسالان جهان که شهریور ماه در بلگراد صربستان برگزار می‌شود، قضاوت خواهند کرد.