ویکتور فونت معتقد است شکست قرارداد تجاری با شرکت لیبرو ضرری ۴۰۰ میلیون یورویی برای بارسا خواهد داشت و مقصرش نیز ناآگاهی خوان لاپورتا بوده است.
 شرکت لیبرو، در آگوست گذشته ۱۰ درصد از سهام بارسا ویژن را خریداری کرد، اما همچنان مبلغ ۴۰ میلیون مربوط به این قرارداد را پرداخت نکرده است.
بارسلونا مهلت پرداخت مبلغ را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ تمدید کرده بود که حالا و با پایان یافتن این مهلت، بارسا علاوه‌بر قطع همکاری با این شرکت، قصد دارد از لیبرو شکایت کند و آنها را به دادگاه ببرد.
اقدامات قانونی بارسلونا آغاز شده است و بر اساس گزارش منابع حقوقی در صورت شکایت و برگزار شدن دادگاه، دست بالاتر با طرف اسپانیایی است و به نظر می‌رسد شرکت آلمانی محکوم خواهد شد
این اتفاق بهانه خوبی شد تا ویکتور فونت، جدی ترین رقیب خوان لاپورتا در انتخابات قبلی ریاست بارسا به او طعنه بزند.
فونت در حساب توییتر خود نوشت: «۴۰۰ میلیون سود مرتبط با این پروژه وجود دارد که حالا ناگهان ناپدید شده است. این یک بار دیگر یک حفره بزرگ مالی در باشگاه باز می‌کند و وضعیت بازی جوانمردانه مالی را تشدید می‌کند. مقصرش نیز شخص لاپورتا و استفاده از افراد نابلد در عقد قرارداد بوده است. از زمان انتخابات و یک سال و نیم پس از فروش بخشی از بارسا استودیو، هیچ کار خاصی برای درآمدزایی در باشگاه انجام نشده است.»