درمجمع عمومی فدراسیون بین المللی موی تای (ایفما) که در خلال برگزاری رقابتهای جهانی و در شهر بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد از موی تای ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش بس مارک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، مجمع عمومی فدراسیون بین المللی موی تای با حضور نمایندگان ۱۲۷ کشور جهان و با شرکت “ساکچای تاپسوان” رییس فدراسیون جهانی، “استفان فوکس” دبیر کل فدراسیون جهانی، رییس سازمان جهانی ایمز و نایب رییس گایسف و حضور ویدئویی “توماس باخ” رییس کمیته بین المللی المپیک (ioc) و همچنین “جواد نصیری” رییس انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی در سالن آمفی تئاتر هتل امپسه دور بانکوک برگزار شد.
در خلال این مجمع از انجمن موی تای ایران و شخص جواد نصیری بخاطر بحث حضور پرررنگ بانوان ایران در کلیه مسابقات بین المللی موی تای و برابری جنسیتی در این رشته تقدیر و تجلیل شد.
تیمهای ملی موی تای مردان و زنان کشورمان هفته گذشته در مسابقات جهانی ۲ مدال طلا،۷ نقره و ۵ برنز کسب کردند که سهم بانوان ایران در این رقابتها ۲ نشان طلا، ۵ نقره و ۲ برنز بود.
برگزاری مسابقات کاپ اروپا در ترکیه در اردیبهشت سال آینده، برگزاری رقابتهای جوانان جهان در مالزی در شهریور ۱۴۰۱ و همچنین برگزاری مسابقات بزرگسالان جهان در آبانماه سال بعد به میزبانی ابوظبی پایتخت امارات از دیگر مصوبات این مجمع بود.